Forums » Introduce Yourself

Back To Topics

Hi, I'm Jaap

    • 11 posts
    January 27, 2017 11:58 AM CET

    Rene,

    Afgaand op jouw antwoord concludeer ik het volgende:

    S-Brick werkt op standaard profiel; dit betekend dat de verbinding tussen telefoon en S-brick in orde is.

    Het enige wat ik zo gauw nog even kan bedenken is dat de s-brick al toegewezen is aan een ander profiel; het kan zijn dat je dit profiel eerst moet verwijderen voordat je deze kan verbinden met een ander profiel. Het kan zelfs zo zijn dat je eerst de Bluetooth connectie met de S-brick moet verwijderen en deze weer opnieuw aanmaken.

    Voor alle zekerheid: heb je wel de laatste versie van de app en de firmware in de S-Brick; het is mij ook al eens overkomen dat dit de oorzaak van het niet verkrijgen van een verbinding was!!!!!

    Mocht dit het probleem niet oplossen, dan is mijn kennis ook uitgeput en raad ik je aan om contact op te nemen met de engeldtalige helpdesk van S-Brick. Die kunnen je dan vast wel verder helpen.

    Groet,

    Jaap


    This post was edited by Jaap Borggreve at January 27, 2017 7:21 PM CET
    • 2 posts
    January 27, 2017 8:03 AM CET

    Hallo Jaap,

     

    Bedankt voor je reactie. Ik verschillende namen voor het profile en creations.\

    Maar dat werkt toch niet.  Ik werk met een ios app. Probleem blijft dat ik de aangemaakte profiles niet zie in de app bij my profiles.

    Dit ondanks dat de sbrick aanstaat en de namen nu gelijk zijn. De sbrick werkt overigens wel met een standaard profile.

     

    `Groet,

     

    René 

    • 11 posts
    January 27, 2017 1:09 AM CET

    Dag Rene,

    Allereerst, om je te kunnen helpen, moet ik weten met welk systeem jouw telefoon cq tablet werkt. Ik gebruik zelf een android systeem, maar er is ook een app voor iphone en voor windows phone.

    In het geval van een iPhone, dan heb ik een probleem aangezien ik niet weet hoe deze app functioneert.

    Maar hoe dan ook, je zult in de app een nieuwe creatie aan moeten maken met dezelfde naam als jouw creatie in my profiles; daarna krijg je de mogelijkheid om jouw profile te downloaden in de app mbv settings. Als je je creatie gedownload hebt, moet je daarna met de settings de diverse poorten gaan toewijzen.

    Met android hoef je niet apart een buetooth-verbinding te maken met de S-Brick, bij windows phone moet je eerst de S-Brick paren met je telefoon.

    Ik hoop je hiermee weer op weg geholpen te hebben,

    Groet,

    Jaap


    This post was edited by Jaap Borggreve at January 27, 2017 1:09 AM CET
    • 2 posts
    January 26, 2017 8:03 PM CET

    Dag Jaap,

     

    Sinds kort heb ik een Sbrick. Nu loop ik tegen een probleem en misschien weet jij het antwoord hierop.

    In designer heb ik een remote control profile aangemaakt en opgeslagen in "mij profiles" met 4 sliders om wat te testen.

    Ik had verwacht dat vervolgens in de app ik dit profiel zou kunnen kiezen in marker-my profiles.

    Echter, hier staat geen profiel.

     

    Weet jij wat ik verkeerd doe?

    Alvast bedankt.

     

    Groeten,

     

    René

    • 11 posts
    July 10, 2016 12:03 PM CEST

    Hi, I'm Jaap from the Netherlands and i'm creating demo models for use at primary schools, etc

    I've rebuild the following models:

    Crawler Crane 42042 with 5 motors and led lights; using 2 S-bricks for control,

    Super Car 8448 with motor, servo and light; using 1 S-brick,

    Building Crane truck 8258 with 5 motors, servo and light; using 2 s-bricks